Mustaschtävling!

Äntligen har vi dragit igång en mustaschtävling! På min arbetsplats är det ju jag och fem killar, vissa av dom vet jag inte könet på än men mustaschtävligen kommer att hjälpa oss att avgöra detta antar jag. De ska denna veckan spara ut sitt skägg för att på söndagkväll (alt. måndagmorgon) raka av sig allt utan just vad som kan tänkas vara kvar över överläppen. Sedan på fredagen kommer vi att rösta fram den snyggaste, coolaste eller mest intressanta mustasch vi har beskådat. Det kommer bli en otrolig bredd i själva behåringen då vissa är av utländsk härkomst och kommer ha en Islamabadmustasch medan andra möjligtvis kan pressa fram en död harkrank under näsan. Vill dock påpeka att behåringen inte har något med manlighet att göra.

Själv så kommer jag på grund av väldigt liten mustasch som inte växer utgå. Istället kommer jag att ta cred som upphovskvinna samt figurera som funktionär. Bilder kommer att läggas upp här så att ni kan ta del av Mr Mustasch, Januari 2009!
Den med utländsk härkomst....:

Hår på kroppen.....stor i snoppen. Det är därför svenska kvinnor suktar efter riktiga män ifrån de sydliga trakterna. Bleka dalslänningar har förlorat sin plats i det svenska samhället. Jag vill ha en somalier som statsminister, nästa kung bör bli en iranier och gör Angered till vår nya huvudstad. Yalla !

Linda:

Åh, bilder ska bli kul och se.. jag har ju träffat några av dårarna också tror jag................... ELLER?!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här: