Ibland undrar man...

..hur alkisar egentligen tänker? De dricker sprit varje dag och dregglar och ragglar omkring på stan. Tänk...klockan är inte ens 10.00 och du har redan sjungt helan går, sparkat på din schäfer och haft tre Lasse Kongo diskussioner som slutat i slagsmål, och detta var med din bästa vän Fylle-Roger. Idag träffade jag en alkis med storhetsvansinne, vilket är intressant. Jag hörde en arg röst bakom mig, -Hey lady! HEY LADY!  En brittisk alkis tänkte jag? Så känner jag att någon knackar på min axel, jag vänder mig om och alkisen tittar på mig med ögonen i kors och snäser fram . -You had you chance....Och så gick han.
Markiiiii!:

Kan det inte vara så att det var ett jättegammalt ex till dig. Som efter att ha bivit dumpad av dig söp ner sig totalt, för att sedan spendera varje vaken timme med att lappa ihop sitt brustna hjärta.

Sen så en dag kommer du bara gående längst gatan och verkar ha det hur bra som helst. Först blev han glad att se dig och sprang fram för att tala om hur mycket han saknat dig. Men plötsligt insåg han, när han stod där framför dig, att här hade han lidit i alla dessa så, medan du hade fortsatt som ingenting. Antagligen hade du inte tänkt på honom alls de senaste åren. Då. Då gick det upp för honom. You had your chance, lady...



Nu är han antagligen helt återställd och skrivit in sig på en kurs i artificiell intelligens på universitetet.

Markiiiii!:

så = år

ansvarig:

hahaha...AHA!

Melanie:

o tank att komma hela vagen fran England for att bli alkis pa Gbg's gator... ha ha ha

Kommentera inlägget här: