Jag och min..

..kollega pratade om tandläkaren. Vi pratade om tandstenräfsaren (möjligtvis inte korrekt term men ni vet vilken jag menar) som gör att blod sprutar ur tandköttet. Vi förstår inte varför de måste rafsa i just köttet, kan de inte fokusera på tänderna? Vi vet att man ska använda tandtråd men tycker de att man ska lida så mycket för sitt slarv att de hackar en i köttet?

Liknelser:

-Inte konstigt att du blöder när jag sandpapprar dina knän, du har ju inte tvättat dig!
-Jaså gör det ont när jag kör in en vinkelslip i örat på dig? Längesen du använde tops?
sussi:

Jag skrattar högt för mig själv när jag läser om tandläkarbesöket och håller med på varenda punkt! Det är ju fan så vårdslöst det där sköts! Och den där elaka "petaren" som är som en spiral som de sprätter och drar med..känns som de ska smätta ut tanden ur munnen där och då!

Tack för sten-kul blogg!

ansvarig:

hahaha..smätta ut tanden! vad förvånad man hade blivit..haha..tjoff tjoff tjoff (tre tänder i underkäken flyger ut och studsar mot en fönsterruta)

Prom night:

tandköttsvåldtäkt, det är vad det är. Och till råga på allt så får man betala extra för skiten.

Kommentera inlägget här: