Man kan tycka att...

...det räcker med att det är måndag och man känner sig lite seg men nu har de stängt av ventilationen så luften står helt stilla dessutom har ett ihärdigt borrande startat på övervåningen? Jag tycker personligen inte detta bidrar till effektivitet på en arbetsplats. Kan det vara så att ett experiment är på gång, de kanske filmar oss och ser hur lång tid det tar innan någon däckar eller påbörjar ett udda beteende? Hoppas jag inte är först med ett udda beteende utan däckar.

Min kollega sitter och sjunger här brevid...kan vara ett första tecken på urspårning?

Roger:

Lite udda är du ju alltid, det är ju din charm. Som Henke så lämpligt påpekade så har jag ju faktiskt sett dig också. Du har ju varit på bild med en lösnäsa i hans blogg.



Nu när man är nykter kanske jag inte på samma sätt kommer att utföra ett känslomässigt frieri, men allt till trots så är inläggen mycket underhållande.



Kändes lite jobbigt att du kallade mig för fylle-Roger, dessutom med stora bokstäver. Kändes som att du kände mig alltför bra.

Kommentera inlägget här: