När man tränar på ett gym..

...som jag gör så är man lite inne i sin egen värld och kör på liksom. Idag så kom en gammal farbror dit, han gick väldigt hackigt och hade på sig högt sittande träningsbyxor samt bar på en papperskasse. Jag sitter på en träningscykeln och han kommer och sätter sig på cykeln brevid, sen går jag över till löpbandet då kommer han efter och ställer sig på löpbandet brevid och börjar halvspringa och tittar på mina inställningar. Sen går jag upp till stretchavdelningen, då kommer den gamle farbrorn hackandes efter med sin papperspåse. Jag börjar göra armhävningar, gubben gör armhävningar. Då kunde knappt hålla mig för skratt, så jag tänkte att jag gör ett plötsligt strechmoment för att se om han hängde på. Mycket riktigt, mitt i armhävningarna reser han sig också upp och börjar spontant stretcha sina vader.

Coolt att alltid ha med sig en tyst farbror med papperskasse!
Markiiiii!:

Ibland klär jag ut mig till en gammal gubbe med en papperskasse och följer efter folk för att se om de sedan kommer blogga om det.

ansvarig:

I KNEW IT!

LInda:

Tänk om hans laptop var i papperkassen och han bloggade om dig samtidigt.. HAH!

ansvarig:

haha...en blogg om mitt liv, vem skulle komma på en sån tråkig idé...

apa:

en riktig hacker den där gubben tydligen.

Ernesto Martinez:

Men måsarna är ovanligt stora i år...eller???

Kommentera inlägget här: