Idag var jag...

...på ett solarium, följande ordväxling förekom mellan expediten och mig.

- Ja vi har faktiskt haft det här solariumet i  hela 18 år...
- Och ni har inte bytt rör en enda gång..haha..

Sen bad jag om ursäkt för den otroligt dåliga gubbskämts kommentaren och insåg att jag har ingen som helst social kompetens.
Branx:

Mina vänner slutade att gå med mig och handla efter att jag frågade den storbystade tjejen på Coop om hon hade kycklingbröst. Och när hon sa "ja?" svarade jag snabbt "Det syns inte".



Tydligen var inte det ett accepterat uppträdande.

Anonym:

Haha skitbra

Ernesto Martinez:

Du kastade i alla fall inte tomteskum i fejjan på tjejen i kassan...tydligen inte heller ett helt accepterat uppträdande.

Linda:

Inte heller helt uppskattat att peka på personen i kassan och utbrista i "Working ten to ten, what a way to make a living"!

Kommentera inlägget här: