En kompis..

...berättade idag att hennes kompis(jag vet trovärdigheten känns så där men det är sant) att hon vaknat upp i söndags men en hemsk bakfylla, vacklandes ut i köket för att ta ett glas vatten. In i köket kommer en KATT.. Hon har alltså i fyllan på väg hem från krogen någonstans plockat med sig denna katten hem för att gosa... tala om söndagsångest...man är så out of love att man bytt ner sig till djurriket.
Tesse:

Än en gång, du har sjuka kompisars, kompisar.

ansvarig:

haha men hallåå där försöker du separera dig från mängden eller. dig har jag ju upplevt så konstiga grejer med att man inte ens kan skriva det här! hahaha =)

Linda:

Men Åza, du har ju "velat" låna Lukas när du har varit full? Hinken?

Ernesto:

Du har sjuka vänner, man känner sig normal helt plötsligt...

ansvarig:

ernesto, känn dig aldrig normal, jag vet allt! =)

Melanie:

Roligast jag har hort denna manaden :-) DU borde samla dina Ansvariga bloggs o soka jobb pa Saturday Night Live eller nagot liknande tycker jag!

Kommentera inlägget här: