Jag har gjort det...

...igen! Jag ...ja...

Vi är tio personer i en arbetsrelaterad situation. Vi står i ett rum ihop med en blind man som äger lokalen. Han har delat ut papper till oss, det är rätt dunkelt i lokalen så jag och min kollega Henric ser inte riktigt. Då säger jag...

Jag: -Jag och Henric ser inte ordentligt...
Blind man: -Jaha, ska vi tända mer ljus?
Jag: -Nej, det behövs inte! Kom Henric, du o jag som är synskadade kan ställa oss här.

TILL EN BLIND! Jag skojar om att VI är synskadade TILL EN BLIND!

Kerstin:

Vad svarade han?

Markiiiii!:

Där ser du. Det är skitsvårt att vara snäll! : )

Martin:

Hoppas att han åtminstone kunde se det roliga i det.

Tesse:

DU är sjuk i huvudet, på riktigt.

Tesse:

Du ÄR sjuk i huvudet. På riktigt.

branx:

Martins kommentar var hysteriskt rolig:)

Linda:

Den här kommentar slinga skulle kunna bli hur lång som helst... om man snöar in på "se" skämten.. och vi kan iallafall se vad det står?

Henrik:

Det luktar bokstavskombination lång väg. Och Touretters syndrom-symptom. :D

Melanie:

Ja dar har du gjort dig vardig utav en stor guldstjarna!!!! Jag ar nyfiken pa vad han sa?????!

Kommentera inlägget här: